אייכלר: "האנרכיסטים מהשמאל לא יודעים מהי דמוקרטיה"

אסתי פלד No Comments on אייכלר: "האנרכיסטים מהשמאל לא יודעים מהי דמוקרטיה"

יו"ר ועדת הרווחה ח"כ ישראל אייכלר למימרן ב"מהדורה המרכזית": "הטעם היחיד לקיומנו כאן הוא הדבקות בקדוש ברוך הוא. אין חצי עם שרוצה לחיות כאן בגלל דמוקרטיה, 20 אחוז מהם זה בכלל ערבים שאין להם שום שייכות לדמוקרטיה" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ראיתי שלשתי זוגות האחים קראו באותם שמות, אנחנו לא יודעים מה מרמזים לנו משמיים. שומעים את האמהות כמה דיבורי אמונה הן מדברות".

"אני זוכר את האירוע באיתמר בו נרצחו בני משפחת פוגל, דמים בדמים נגעו. אנחנו סובלים מהטרור הזה כבר למעלה ממאה שנה. אנחנו היום באותו מקום" הוסיף אייכלר. "הטעם היחיד לקיומנו כאן הוא הדבקות בקדוש ברוך הוא. אין חצי עם שרוצה לחיות כאן בגלל דמוקרטיה, 20 אחוז מהם זה בכלל ערבים שאין להם שום שייכות לדמוקרטיה".

"החצי הזה לא יודע מה זה דמוקרטיה, הם לא מכירים בזכויות של ילד חרדי בבני ברק. אני לא מתפעל מזה, כל המהפכה המשפטית, שאהרן ברק עשה הייתה בערמה".

"הם נלחמים היום נגד תורת ישראל, זה לא ייאמן. הם מסתובבים עם מגילת העצמאות כאילו זה החוקה, במגילת העצמאות כתוב שאנחנו מדינה יהודית. אין משטר שעוקר את הדת יותר מהם, הם לא מייצגים את עם ישראל".

האזינו:



0 תגובות